[Epitesz-barkacs] Hungarocell plafonra

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Nov. 9., Sze, 14:04:47 CET

Kormos Imre wrote:
> Sziasztok,
> Nekem is ilyesmi gondom van, szigetelném a plafont egy kicsit,
> belülről szigetelni.
> A nappaliban 2 cm-nél nem lenne jó vastagabb réteget elérni, a lakás
> többi részén lehet 5-6 cm.
> De hogyan lehet ezt tényleg szépen megcsinálni?

Hogy szépen hogy lehet, azt nem tudom, azaz van sejtésem.
Én ragasztani fogom, ha fogom, pur habbal, és itt-ott lehet, hogy dübelezem is.

> Akkor már inkább a vékony gipszkarton, akkor csak a sineket kell a

Az is megoldás, takarásul ugye. Csak ekkor a sineket valahogy máshogy kell
rögzíteni a hungarocell réteg külső felén.

> Lehet kapni olyan mintás, ronda 50x50-es hungarocell lapokat
> plafonra, azt is csak ragasztják,  akkor szerintem a 2-5 cm-est is
> lehet csak ragasztani.

Jó lenne tudni, hogy azokat mivel ragasztják. Jó lenne olyan ragacs, ami kb
olyan, mint a purhab, szóval nagy réseket is ki tud tölteni, de nem kell hosszú
ideig megtartani, hanem odanyomom, és 10 másodperc múlva már tuti megtartja
magát.

> Utána viszont glettelni is kellene.  Rá kell
> tenni a hálót, és a ragasztót?

Valamit ki kell találni, mert fény hatására a hungarocell bizony porlik. Minimum
be kell festeni. :-)

Nekem könnyebb, abszolút igénytelen vagyok esztétikailag itt a műhelynek
használt pinyóban.