[Epitesz-barkacs] vizszintes tuzter

Varga Tibor vargat61 at gmail.com
2011. Nov. 9., Sze, 14:23:38 CET

Sziasztok!
Józsi!

Én azt írtam, hogy a másfél vödörnyi az lehet 20 kg. Ez saccolt érték volt.
Tegnap amúgy kevesebbet raktam be, nem másfél adagot.
Valójában úgy csináltam tegnap, hogy a vödröt rátettem a fürdőszoba
mérlegre.
Az 12 kb-ot mutatott. Én meg ennek a vödörnek a tartalmát beraktam a
kandallóba meg
még 3 darabot, ami a vödör súlyát "képviselte"
A begyújtáshoz meg 4 db ujjnyi hasogatott akácha darabot és 10 fenyőtobozt.
A toboz elég magas hőmérsékleten ég és egy üres wc papír gurigával
meggyújtható.
Így nem költök gyújtósra. :-)

Üdv. Tibi