[Epitesz-barkacs] vizszintes tuzter

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Nov. 9., Sze, 19:37:15 CET

Hofferek Attila wrote:

> Siman vannak 10 meteres botok is, meg vannak olyan fonott zsinorok,
> amik felvesznek vizet.

Aha. És ha ezzel eltalálja a derótot, a víz hozza le a delejt. Hm.

> 10 meternel nem magasabb az kV-os nagysagrendu feszultsegu vezetek?

Én is ezt írtam. Bár lehet, hogy a belógásnál lejjebb is van.

Itt a közelben van olyan távvezeték, amit simán le lehetne pecázni, pedig ez nem
is 20 meg 35kV-os, hanem 120. Az egyik ház teteje fölött úgy megy el, hogy ha
valaki annak a háznak a tetőgerincére feláll, akkor már nem sokat kell tennie
ahhoz, hogy valamivel el is érje.

Egyszer valami távolság- meg szögméréssel megpróbálom kb megmérni.