[Epitesz-barkacs] Hungarocell plafonra

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2011. Nov. 10., Cs, 07:23:08 CET

Szervusz HJózsi!

> ezt a vizezést nekem is mondta valaki. Marhára nem jött be, leválik a nedves
> felületről.

Francba. Pedig pont kitaláltam, hogy tudnád egyszerűen megoldani az
alátámasztást, amíg megköt a purhab. Le kellene szigetelni a pincét
víz ellen, és vágni a födémbe egy lyukat. Leviszed rajta a táblákat.
Az egészet föltöltöd vízzel, búvárszerkóban purhabos flakonnal a
kezedben szépen fölragasztod a táblákat. Víz frankón odanyomja, és még
a purhab sem potyog le (-: egy fejlesztés alatt levő áramforrással meg
100 m 2,5-ös rézhuzallal a vizet is fölfűtheted kellemes langyosra
(((-:

Amúgy én ragasztottam csuromvíz felületet PUR faipari ragasztóval, tök
jól sikerült.

szia: Balázs