[Epitesz-barkacs] Hungarocell plafonra

Zsiráf zsiraf at mylinux.hu
2011. Nov. 10., Cs, 09:06:33 CET

Ha nem csal a szemem, 2011. november 9. szerda 20:30 keltezéssel Hofferek
Attila
alábbiakat küldte drótpostán:
Hali!

> a) van olyan hab is, ami nem dagad,
Az nem purhab, hanem ragasztó. A purhab lényege, hogy a palackból kinyomva
növekszik a térfogata.

> b) ilyen vékonyan használva a normál hab sem terjeszkedik, csak pár mm-t.
Ami nagy területen pont elegendő lehet ahhoz, hogy ne legyen sík a
felragasztott anyag felülete.

> Én például pont ma ragasztottam fel az új ablakok mellé a spalettára
> gipszkartont purhabbal, és ugyanott maradt, ahova raktam.
Kis területen, ahol nem kell egymás mellé tenni több táblát, jó lehet a
purhab. Ahol viszont sok táblát kell síkba hozni (mint pl. egy mennyezet
főleg, ha egyenetlen), ott nem használható, mert mire a harmadik táblát
felragasztod, az első alatt már megköt annyira, hogy nem tudsz rajta mozdítani
semmit.

jókat:
 .~.
 /V\