[Epitesz-barkacs] vizszintes tuzter

szlretro szlretro at freemail.hu
2011. Nov. 10., Cs, 09:28:12 CET

Hello vajk,

2011. november 9., 18:19:32, írtad:

vf> balsafa nagyon poenos. a modellezok ilyen kicsi leceket, meg lapokat hasznalnak, ott nem feltuno. de pl a zatikban regen volt belole mondjuk 20x20x100cm darab. megfogod felkezzel, es habar tudod
vf> hogy konnyu lesz, szinte feldobod, mert tul nagy erovel allsz neki felemelni.

vf> vajk

Ezt en is meg tudom erositeni :)))
Gyerekkoromban modellezo klubba iratkoztam be, es lattam egy kb.
50x100x1000 mm-es darabot lerakva vhova. Nem tudtam, h balsa, fel is
dobtam ijedtemben a plafonig :)))

Hu, de regen volt, de most beugrott, koszi!

udv,
egonom