[Epitesz-barkacs] Kabelmodem szereles kerdes

SZIGETI Szabolcs szigi at ik.bme.hu
2011. Nov. 10., Cs, 10:40:45 CET

Aha, neked sima RG-6-os koax kábelre van szükséged, F csatlakozóval a két végén. A szerelési leírás ugye csak annyit mond, hogy a kábelt húzd ki a régi modenből és dugd be az újba. Viszont neked a kábel kell. Szerintem talán még szerelve is kapható ilyen kábel antennás boltban, vagy komolyabb helyen szerintem megcsinálják neked kívánt hosszra, szerintem keress egy ilyen boltot és kérdezz rá. Elvileg van kézzel is szerelhető F csatlakozó, amit csak rá kell tekerni a kábel végére, de nem vagyok meggyőződve, hogy az biztosan jó lesz. Bár megpróbálni meg lehet, sokat nem buksz rajta.

Szabolcs