[Epitesz-barkacs] vizszintes tuzter

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Nov. 10., Cs, 10:53:15 CET

Hofferek Attila wrote:

> Így vicces, de amikor a parton horgászol, és pofátlanul
> az orrod előtt villanyozzák le a vizet, annyira nem őszinte
> a mosolyod. De ez nem ide tartozik.

Hát persze, ezt el tudom képzelni. Amit leírtam, szerintem még működhet is, és
nem az egész térség levillanyozását jelentené.

Különben a legdurvábbat az M0 híd ideiglenes pilléreinek a lebontásánál
tapasztaltam. Akkor volt kis kapcsolatom a hídépítővel, és beülhettem abba a
gyors motorcsónakukba, amivel a pillér maradékainak a robbantása folytán
elpusztult, és a felszínre feljött halakat szedtük össze. Hoztam haza vagy 10-15
kilót, a fülünkön jött ki a végén, de nagyon jó ízűek voltak. Hogy milyen fajták
voltak, azt nem tudom, de jó nagyok, kereskedelmi forgalomban kisebbek a
jellemzők.

A robbanások akkorák voltak, hogy a felcsapódó víz ráközelített a híd aljára.