[Epitesz-barkacs] vizszintes tuzter

Varga Tibor vargat61 at gmail.com
2011. Nov. 14., H, 14:56:05 CET

Sziasztok!

Én nem úgy számolok.
Mivel közvetlenül az erdészettől, a kivágás utáni hetekben veszem, az 5
erdei köbméter
az őszre kb 50-60q lesz. Ha 50q-val számolok, akkor 1q nekem eddig 1400Ft
volt,
ezután meg 1500Ft. Ja és én vágom össze az ágfát., mint ahogy írtam.

Más:
A múltkor valaki beírt ide néhány linket.
Az egyiknél azt olvastam, mint tanácsot a tüzeléshez, hogy a kandalló
tűzterébe ferdén állítva
ajánlott berakni a hasábokat.
Kipróbáltam.
Aki beírta az nem próbálta ki.
Mert az amúgy 3-4 óráig égő mennyiség 1 órával hamarabb égett el, mint
amikor fektetve rakom be.

Üdv. Tibi