[Epitesz-barkacs] vizszintes tuzter

Varga Tibor vargat61 at gmail.com
2011. Nov. 14., H, 15:13:12 CET

Sziasztok!

Szekszárdon az itteni erdészetnél. Trükk benne az is, hogy a szállítás is
benne van ebben az árban
és közvetlenül az erdőből hozzák. Így maximum 8-15 km-t autózik a fa.

A vastagsága 5-10 cm. Elvétve van vastagabb is, de az általában valamilyen
lábon száradt fa.
Az ennél vastagabb az drágább.
Kérhetek akácot vagy más vegyes keményfát.
A mérés a 6 hónapig kugliban féltető alatt száradó fára vonatkozott.

Hiába van szünetmentesed, ha a gázkazán romlik el.
Nálunk az romlott el.
Az áramszünet általában rövid a fűtés időállandóit nézve.
Az elmúlt 10 évben kb. 3 alkalommal volt 4 óránál hosszabb nem tervezett
áramszünet.

Üdv. Tibi