[Epitesz-barkacs] vizszintes tuzter

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Nov. 14., H, 15:55:03 CET

Varga Tibor wrote:
> Sziasztok!
>
> 35 évvel ezelőtt a 3 méteres bot hosszúnak számított.
> Manapság nagyon sok 4-5 méterest kapni olcsón, ami azt jelenti, hogy
> 3-4000Ft-ért.
> De láttam a nyáron 13m-es versenybotot a vízparton. Edzést tartott a
> tulaj.

Aha. Hát ezzel már tényleg életveszélyes a távvezeték alatt hadonászni. Én még a
marha magasnak tűnő nagyfesz vezeték alatt se hadonásznék, mert lehet, hogy
ugyan nem érem el, de nincs kizárva, hogy 1-2 méterről is áthúz, akkor meg
annyi.

Egyáltalán, minek kell ott pecázni, ahol ott van az emberke fölött valami
vellany, mindegy, mi mekkora. Még a 230 sem egészséges. :-)