[Epitesz-barkacs] kóc

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Nov. 14., H, 16:42:42 CET

Hofferek Attila wrote:

> Még nem késő, itt is bepótolhatod... :-)

Szinte mindenki olvassa azt is, de ha gondolod:

Olajról, olajfűtésről volt szó.
________
Régen jó sokat fűtöttünk mi is olajjal. Az olajkályha önmagában (öntögetős módi)
szerintem nem lakásba való, állandóan lesz némi olajszag az öntögetés miatt.

Ezért én azt csináltam, hogy hátul felszereltem két 200 literes hordót,
összecsöveztem őket, és direktbe bekötöttem az olajkályhába. Meg is szünt az
olajszag bent, és ősztől tavaszig egyfolytában mehetett a fűtés. A kinti
olajtöltögetés nem járt bent szaggal, viszont meg kellett oldanom a kinti csövek
fűtését, mert grízesedett az olaj a fagyban, és nem jött be. Nem volt nehéz,
zománchuzalt tekertem a csövekre, és valami kis trafóra kötöttem, és még asszem
hőszigeteltem is idővel valamivel. Nagyon bevált. Aztán jött az olajdrágulás, a
dolognak vége lett.