[Epitesz-barkacs] kóc

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Nov. 14., H, 21:49:25 CET

Hofferek Attila wrote:

> Na az lehet, de nem szándékos volt, megígérem :)

Igazából onnan sejtettem, mert valaki epésen megjegyezte valami témában, hogy
áá, nincs itt, leiratkozott... Szóval jó az az etc, szivatás mindig ezerrel, az
megy.

Különben érdekes ez az új levél írás dolog.
Ha elkezdem a címzettet úgy, hogy e (és még semmi mást nem írtam), akkor az etc
lesz ott azonnal. Nem is értem, hogy miért nem az elektro, az rövidebb.

Közben rájöttem: a címlistában nincs benne az elektro csak az etc. Nem tudom,
miért, valamikor véletlen felvehettem oda. :-)