[Epitesz-barkacs] kóc

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Nov. 15., K, 04:40:45 CET

Lord Hamilton wrote:
> Az első Riga 4-es motorom benzincsapja gyárilag volt ilyen.
> Kihegyezett, cirka 80 fokban meggörbített csavar, amit pár tekeréssel
> ki lehetett nyitni. Jól el tudta zárni az üzemanyagot, de minden más
> pontján szivárgott. ;-)

Itt jön képbe a subect. :-) Én már nem emléxem, hogy oldottam meg, hogy a menet
tömítsen, sőt, lehet, hogy nem is a menetnek kellett tömítenie, de hogy
megoldottam, az biztos.

Végülis ki lehet egészíteni valamivel. A csavar kihegyezett részét követheti egy
kis szakasz hengeres, kisátmérőjű rész, ahol belül a lyuknál is hengeres a
furat, nincs ott menet, és ide be lehet tenni valami rugalmas tömítést
(gumigyűrűt, O gyűrűt). Akkoriban én biztos nem csináltam ilyet, lehet, hogy
csak a menetet tömítettem kóccal meg valami trutyival.