[Epitesz-barkacs] vízteres kandalló 130-as füstcsővel

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2011. Nov. 17., Cs, 09:33:14 CET

2011.11.17. 8:18 keltezéssel, Cser Tamas írta:
> a google talált pelletkazános ketyerénél 130-as füstventillátort
>
>    "füstventillátor 130 "
>
> tehát egy pelleteshez való pótventi kinyomná a kicsi kéménybe is

Ez jó ötlet. Ezek mennyire automatikusak, tehát ah begyújtok elindul,
ha elzárom a levegőt leáll, stb, vagy nekem kell gépészkedni vele?
A kéményseprők egy ilyen ventilátorral ellátott 130-as kéményt
hanyasnak ismernek el, tehát teszem azt 200-as kéménybe való
tűzteret sem bonttatnak el, ha ilyen szívja ki a füstöt?
--
Hofferek Attila