[Epitesz-barkacs] vízteres kandalló 130-as füstcsővel

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2011. Nov. 17., Cs, 12:15:10 CET

2011.11.17. 12:08 keltezéssel, cst írta:
> újrarakva (azaz nagyobbra növelt keresztmetszettel)
> már nem fogadja el a kéményseprő ( a kisméretű tégla
> ÉMI engedély hiányában ) de 300ezerért  shiedel vagy hasonló
> drága kéményt vehetnél

Azt enyhén szólva leszarom, hogy mit fogad el, vagy mit nem,
legutoljára 3 éve volt itt holt részegen, és elzavartam, azóta
mindig csak becsenget, és a kapuban aláírom a papírt, be sem
jön a birtokra.

Inkább az érdekel, hogy ne legyen büdös, amikor fát dobok rá,
és ne koszolódjon be hamar a kémény az elégtelen huzat végett.