[Epitesz-barkacs] vízteres kandalló 130-as füstcsővel

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Nov. 17., Cs, 20:36:40 CET

vajk fekete wrote:
> most rohogsz, de van ilyen cucc!!!

Örülök, hogy meg van oldva. Ugyanis elgondolkodtam, hogy ha megerőltetném magam,
én is tudnék csinálni valami egyszerű holmit, ami komótosan megcsinálja a
feladatot. A téglát nem olyan vészes feladat vídiával ütögetve megmunkálni, de
akár erőből sem.

Még nagy teljesítmény se kell, ha rá lehet szánni az időt, nem percek alatt kell
leérnie a dögnek.

> ami korbe dolgozik. akar meg a motor is lehetne rajta, nem kellene
> hosszu furorud.

Azért én biztos úgy csinálnám, hogy legalább egy kötél (acélsodrony) lenne
rajta, ami fentről engedi lefelé elég határozott előtolással.

Vajon mennyibe kerülhet egy ilyen kéménymarás?