[Epitesz-barkacs] vízteres kandalló 130-as füstcsővel

cst maguspr at freemail.hu
2011. Nov. 19., Szo, 12:01:28 CET

a 14x14-es kemeny  196 cm2

a cserépkályha és a kemeny kozott is letezett
14 x14-es bekotoelem, az elozo tulajnal volt
ilyen, es egy vaslemezzel betolva a kemeny fele elzarast is
lehetett egy resbe bedugva

nem hinnem, hogy nincs 160atmerorol 130x130 -as negyzetkeresztmetszetre
" illesztotag ", mert hasonlo feladatra legcsatornakhoz lattam mar