[Epitesz-barkacs] wc tartaly elszivo

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Nov. 19., Szo, 19:25:06 CET

cst wrote:
> 105-ös wc (lefolyó)csőbe illeszkedik
> http://elektroexpressz.hu/shop_ordered/5495/shop_pic/unas_307254.jpg
> ez 2400Ft

A kérdésre, hogy milyet is, persze, hogy nem tudom a választ, engem is érdekel.
De hogy ez marha kellemetlen lenne, abban biztos vagyok. Én már ültem huzatos
wc-n. (Értve ez alatt, hogy süvített a szél a seggem táján.) Még melegben is
kellemetlen.

Dohányos ember kísérlettel is eldöntheti. Ledugja az égő cigarettáját, miközben
az öblítőcsövet valami ventivel megszivatja, és megkeresi azt a minimumot, ami
mellett a füst nem jön ki semmiképpen.

Másrészt a cső, amin szívja a levegőt, 30-40 mm körüli, az alacsony
tartályúaknál 50 körüli. Nincs értelme ennél sokkal nagyobb csővel továbbmenni.

Sacc: egy pc ventillátor is megteszi.

Elvi felvetés: lehet, hogy olyan venti kellene, ami adott térfogatáramot akkor
is generál, ha a szélviszonyok miatt a lakásban kissé alacsonyabb a nyomás, mint
ahova kimenne a levegő. Szóval nem a nagy huzat lehet a fontos, hanem a
megfelelő nyomás egy adott térfogatáram mellett.