[Epitesz-barkacs] vizes kandalló 130-as füstcs?vel

agyagos agyagos at enternet.hu
2011. Nov. 20., V, 16:15:58 CET

2011. 11. 20, vasárnap keltezéssel 12.00-kor cst ezt írta:

>         a 14x14-es kemeny  196 cm2

      a kályhaajtó meg 484 cm2
      a kandalló ajtaja meg 3933 cm2
      Ha kinyitja ez utóbbi ajtaját, ott ekkora keresztmetszeten menne
be a hidegebb levegő, és felmelegedve kéne kimennie a kéményen.
      De a füst -fene a jó dolgát,- ismeri a fizikát...:)

>         a cserépkályha és a kemeny kozott is letezett
>         14 x14-es bekotoelem, az elozo tulajnal volt
>         ilyen, es egy vaslemezzel betolva a kemeny fele elzarast is
>         lehetett egy resbe bedugva

      Csak annak ajánlanám, aki szereti az orosz rulettet.
      Nem véletlenül tilos beépíteni.

>         nem hinnem, hogy nincs 160atmerorol 130x130 -as
>         negyzetkeresztmetszetre
>         " illesztotag ", mert hasonlo feladatra legcsatornakhoz lattam
>         mar

     Akár csináltatni is lehetne, de attól nem lesz jobb a helyzet.
     Anno  még a hagyományos központinak is 25-s kéményt írtak elő.

Agyagos