[Epitesz-barkacs] wc tartaly elszivo

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2011. Nov. 20., V, 19:54:21 CET

nem. kifejezetten a tartalyrol van szo.

a legtobb tartaly olyan, hogy alapallapotban legterileg atjarhato a tartaly legtere a viz felett magaval az ejtocsovel es igy a wc cseszevel. tehat ha a tartaly nagyjabol zart, es belole szivsz, akkor valojaban a cseszebol szivsz. a budos meg ott keletkezik.

igy a szuletesenek helyen tunteted el a budoset.

vajk