[Epitesz-barkacs] lemez preseles

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Nov. 22., K, 11:20:57 CET

vajk fekete wrote:
> En azon agyalok, hogy
> - 1m darabok
> - az also fele ket U szelveny szembeforditva, csavarokkal
> osszefogatva.
> - felulrol egy koracel felpettyezve egy masik U kulsejere.
> - hosszu nyellel izomerovel/testsullyal belenyomni, utanna rogziteni
> (akar ket asztalos szoritoval), es az U-kat a csavarokkal osszehuzni.

Végülis ez is működhet. Sőt, mivel nem kell rengeteg, ezért ez vagy hasonló
lehet a jó megoldás.

Amin én filóztam, amikor olvastam a leveledet, az sok melót igényelne
szerszámilag, de utána percenként lehetne egy darabot lenyomni, ami azt jelenti,
hogy napi akár 500 darab is meglenne, vagyis akár eladásra is lehetne gyártani.
Az meg nem cél nyilván.

Az persze nem biztos ám, hogy sima egymozdulatos karos izommunkával a kellő erő
előállítható. Viszont nincs akadálya, hogy rövidebb darabok legyenek.