[Epitesz-barkacs] lyuk kinyomó szerszám

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Nov. 28., H, 18:48:59 CET

szepygab at gmail.com wrote:
> Nahát, hogy mik nem vannak!
>
> Bezony! Én szemdöfött menetnek ismertem :-)

A módit már régóta ismerem, meg láttam csöveken is ilyen kihúzásokat, de hogy
mivel csinálják, azt nem tudtam. Azt meg pláne nem, hogy "nyakkihúzásnak"
nevezik. Engem ez az utóbbi lepett meg. :-)

Persze az nagyon gyanús, hogy M3...M8 csavarok menetei elé nem ilyen
szerszámokkal matatják a relatíve vékony lemezeket. Főleg, hogy ezeken nem is
kihúzni, hanem betolni kell a "nyakat", sokszor olyan hely felé, ahol nem is fér
el már semmi. Pl valami alakosra hajlított lemezszerkezetbe.