[Epitesz-barkacs] lamberia habbal

Varga Tibor vargat61 at gmail.com
2011. Okt. 4., K, 16:22:24 CEST

Szia!

Úgy tudom, a purhab térfogata erősen megnő kötés közben.
Hogyan biztosítod, hogy ne nyomja el a lambéria léceit a faltól?
Hogyan biztosítod, hogy a lambéria lécei egy síkban legyenek?

A párnafa egyik lényege, hogy síkot "tart" a léceknek.
Ezt purhabbal nem tudod megcsinálni, hacsak nem csinálsz "ellen párnafát",
ami megtartja a lambériát fent a falon és síkban tartja.
Ekkor még az időzítés is lényeges lehet.

Üdv. Tibi