[Epitesz-barkacs] lamberia habbal

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Okt. 4., K, 22:26:01 CEST

vajk fekete wrote:
> akkor vesesd be a parnafat a vakolatba villanyszerelos horonymaroval.

Egyszerűbb, ha fogja a már bevált kisflexet, belefog egy gyémánt tárcsát, és...
:-)

> tulkepp erre tenyleg meg mernem kockaztatni, de inkabb a ragasztasi
> celu, nem sokat dagado purhabbal. figyelve az azonos vastagsagu
> hurkakra. mondjuk elore osszeutnek 60-70cm szeles paneleket, es egy
> ilyet egyszerre tennek fel, valami tamasszal kivarva a 10-15 percet.

Ilyen kitámasztós módszerrel én már ragasztottam hungarocellt is purhabbal.
Amitől lehet félni, ki kéne próbálni kisebb darabon: mennyire jól ragad.

Az nehéz lenne, ha párnafák helyett itt-ott lenne pár tipli, abba kis csavarral
befogva a lambéria?

Különben marhára tud ragadni. Biztos meséltem már: küszöbnél alkalmaztam a tök
mezei fajtát valamikor idegenben. Egy helyen odaraktam egy kisméretű téglát,
hogy ott ne jöjjön ki. Másnap belerugtam a téglába, hogy elvegyem onnan.
Jódarabig fájt a lábam. (Akkor még nem volt acélbetétes orrú bakancsom.) A tégla
nem moccant.

Technológiai tanács: A felragasztandó cucc a felrakás során csak egyirányban
mozogjon, a fal felé. Visszafelé ne! Tehát, ha van egy purhab hurka, az csak
összefelé legyen nyomva, az összenyomott ne legyen visszaeresztve. Különben
lehet, hogy elválnak nagy felületek bekenve a trutyival, de már nem találkoznak
újra, és így térhálósodik a purhab.