[Epitesz-barkacs] lamberia habbal

SZIGETI Szabolcs szigi at ik.bme.hu
2011. Okt. 5., Sze, 09:56:50 CEST

Hali!

Én jártam fordítva. Kiszámoltam mennyi laminált padló kell, de a boltban azt
mondták, hogy ők doboz szám alapján nem, csak négyzetméterre tudnak
rendelni. Én meg hülye módon belementem ebbe és utána sem ellenőriztem.
Persze kiderült, hogy rosszul számoltak, két csíknyi hiány lett. Kellemes,
amikor a maradékra is hat hetet mondtak rendelési időre, és minden bútor
kicipelve a szobából. Mondjuk akkor már ráírattam a megrendelő lapra, hogy
mennyi csomaggal kérek.

Viszont a megmaradt pár darab baromi jó asztalvédőnek barkácsoláshoz.
Szétvágtam kisebb darabokra és mivel pattintós, munka után összecsomagolom
az íróasztalról.

Szabolcs