[Epitesz-barkacs] kocsi OFF

njjano njjano at firegate.hdsnet.hu
2011. Okt. 6., Cs, 14:51:20 CEST

Tutira blokk? Engem peldaul egyszer megszivatott a gep, szinten olaj a
vizben effekttel. Levettem a hengerfejet, mondok biztos hengerfejtomites.
Hat semmi baja nem volt... Ellenben a vizes olajhuto atrohadt egy
gombostuhegynyi ponton, ott nyomta at a nagynyomasu olajat a vizbe...

Jano

--
Open WebMail Project (http://openwebmail.org)