[Epitesz-barkacs] Műanyag konyhapult?

cst maguspr at freemail.hu
2011. Okt. 7., P, 19:12:11 CEST

....és ennyire sok pénzt kellene kiadni  egy nedvességre érzékeny
szaros pozdorjáért
3-5 év múlva megint cserélni kellene

én 2 db  30cm széles csempével a 60cm asztalszélességet borítom

2x 9db ilyen csempe lefedi a 2,6m -es asztalt, 2m2-nél kevesebb 2eFt ért
beszerezhető, a  lécváz 1eFt, ragasztó 1eFt
és 20évet ki fog bírni