[Epitesz-barkacs] Műanyag konyhapult?

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2011. Okt. 7., P, 19:43:31 CEST

Sziasztok!

Azt tudom, hogy qrva drága volt sok évvel ezelőtt is, a mostani árakkal
nem vagyok képben. Viszont sok tartozék van hozzá, nem kell bűvészkedni.
Sajnos nem nagyon bírja a meleget. Nálam 10+ éve van fenn, mostanra
megrepedezett a laminálás, ahova a forró edényeket (nem zsír/olaj, csak
H2O) szoktuk rakni. A csempe viszont törékeny, bár lehet cserélni. Én
ódzkodom a fogásától ("hideg"), de lehet, hogy a cserét már azzal oldom
meg. Sőt, talán lecsiszolom a régi munkalapot, és arra ragasztom? A
szélét szépre és vízhatlanra hogyan lehet megcsinálni? Mert a munkalap
szépen ívelt.

Üdv
pi