[Epitesz-barkacs] Műanyag konyhapult?

cst maguspr at freemail.hu
2011. Okt. 8., Szo, 05:50:28 CEST

természetesen nézőpont kérdése, de ha egy "munkaasztal" a forróvízes edény
alatt
felhólyagosodik, az  (szerintem) nem "konyhabútor".

A főzőlap mellett azonban (szerintem) mindig hagyjunk helyet jobbról és
balról is, hogy
a forró edények gyorsan "lekaphatók" legyenek, ha túlhevülnek, vagy kifutna
az étel.

A kockázatokról és a mellékhatásokról kérdezze meg lakberendezőjét :)