[Epitesz-barkacs] Műanyag konyhapult?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Okt. 8., Szo, 19:43:13 CEST

vajk fekete wrote:
> nemaaa. miert kerekre. a kerek az szar. szak szogeletesre van ertelme
> tenni, nem is ertem hogyan lehet hogy van aki kerekre teszi.

Nem mindegy? Ennek már csak esztétikai jelentősége van. Nekik ez tetszik.
Lehetne csillag alakú, meg szivecske... is. :-)

Szempont: ha az asztalra rakják a forró edényt, amiben pl leves van, és az
alatta lévő alátét nem lóg ki az edény alól, akkor az edény mellé rakott
tányérba kiszedhető úgy a cucc, hogy ha netán kicsit lecsöpög, vagy a darabosa
lehull, kevesebb esélye van, hogy mellé megy.