[Epitesz-barkacs] királyi m2 -es hiradóban a harkály bontja a hungarocellt

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2011. Okt. 10., H, 21:19:41 CEST

ez az egesz nehany manusz onfontoskodasa. a magyar madartani egyesulet is jobban tenne ha megertetne az emberekkel hogy ha elfoglaljak az allatok eletteret, akkor azok meg fogjak probalni visszafoglalni. ehelyett nekialltak onjelolt epitoipari tanacsadok es javaslattevok lenni.

hogy hogynem, az osszes pelda amit mutatnak olyan "zoldovezeti" helyeken van, ahol "az erintetlen termeszettol karnyujtasnyira" tortenik mindez.

a harkaly meg hulye. azaz a kopogas neki kommunikacio is. kopog barmin, aminek jo hangja van. egy nagy feluletu membran mint a hazfal meg tuti. lattam en mar acel villanyoszlopot is kopogtatni harkalyt. nem bogarat keresett, hanem elvezte hogy baromi hangos.

vajk