[Epitesz-barkacs] királyi m2 -es hiradóban a harkály bontja a hungarocellt

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Okt. 10., H, 21:38:46 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Nálunk balcsin a habarcsvakolatot veri szét, mert annak a mélyedéseibe
> is bele költözik a valamilyendarázs.

A környéken hallottam már faoszlop tetején lévő acélbúrát püfölni valamelyiket.
Nyilván a kábel bejáratába költözött be valami rovar, ez a szerencsétlen pedig
megpróbálta a bilivasat áttörni. Nem sikerült neki, de elfilóztam, hogy mit ki
nem bír az agya lassulásból! Van neki olyanja egyáltalán? :-) És ha igen, a
fejében?