[Epitesz-barkacs] vaskerites festese

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2011. Okt. 10., H, 23:13:09 CEST

2011.10.10. 23:03 keltezéssel, jhidvegi írta:
> Tényleg, mesélj, mi az ábra? Funkcionálisan már okés, ha még sportra
> nem is alkalmas? Gondolom még vannak érzéketlen területek, vagy már az
> is kezd javulni?

Funkcionálisan még gipszben a kezem, valójában
levettem. Majd amikor megyek vissza pénteken,
felteszem megint, nehogy rosszul érezze magát
a jó Boross doktor, hogy szarba veszem a munkáját,
de nagyon kényelmetlen volt, nem tudtam semmire
használni a bal kezemet, így meg egy ujj kivételével
szinte mindenre tudom.
--
Hofferek Attila