[Epitesz-barkacs] vaskerites festese

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Okt. 10., H, 23:47:28 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Azt félreértettem én is. Az orvos azután felvilágosított, amikor

Szóval akkor vigyázni kell rá. Valóban, logikus is, hogy legalább az inak össze
kell, hogy forrjanak, mert ha sikerül akárcsak véletlenül is megerőltetni,
szakadhat, a doki meg dolgozhat újra. Ekkor már nem biztos, hogy olyan jól
sikerülne a művelet.

Majd, ha már mozgatásra fognak rávenni, nem kell meglepődni, ha azt tapasztalod,
hogy tök beszűkült mozgástere van. Az is lehet, hogy hónapokig tartó mozgatásra
fog kiteljesedni a mozgástere.