[Epitesz-barkacs] hazi kompresszor

cst maguspr at freemail.hu
2011. Okt. 12., Sze, 17:45:10 CEST

korabban valamikor felmerült a hűtőszekrény kompresszora,
mint kerékpárpumpa, stb,

a segédfázis kapcsolási rajza helyett a mellékelt képen
a bekötést mutatom meg,

szóval 3 kanócvégból 2 van felül és 1 lejjebb

a 230Voltot a lentire, és a felsőből a jobboldaliba kötöttem
( ez a főfázis ) és a jobboldaliból kilógó sárga dróttal
érintem meg a sárga nyíllal jelzett segédfázist rövid idöre
(fagypont körül 2sec, nyáron 1sec -nél rövidebb idő kell neki)

tudom, hogy villanyász szakmunkásbizonyítványt nem adnának :-)
mert illene legalább egy nyomógombot felszerelni

ennek ellenére közzéteszem