[Epitesz-barkacs] esztergamentes tengelyezés

cst maguspr at freemail.hu
2011. Okt. 12., Sze, 18:43:20 CEST

két  6203 ZZ -s csapágy ( egy fűnyíróban is ilyen van
meg a Whirlpool középrész csapágya is ugyanez,
meg a Zsiguli generátorának is ilyen csapágya volt )
kopott, 2mm lötyögéssel  kerékpárhoz, illetve
kerékpárutánfutóhoz új életet él :-)

kontrafékes agy 2 oldalába a 2 golyókosár helyébe
( a döglött kontrarészt is ki ell szedni )
kerül a két mélyhornyú csapágy, a 17mm-es csapágy belsőlukba
egy M8-as alátét van bepréselve, a tengely egy M8-as menetes szárdarab
meg az M8-as fakötési alátétjei szorítjak össze tengelyirányban

eredetileg nálam a kerékpár utánfutóban vannak, de egy
Camping elsőkerék hirtelen pótlása miatt az egyik kerék
ott is kikötött 1 hétre, most szereltem vissza

szóval esztergapad nélkül így oldottam meg egy tengelyezési gondot is :-)