[Epitesz-barkacs] DN20 <-> 3/4coll ?

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2011. Okt. 13., Cs, 13:15:59 CEST

a 20-asnak 1.78szor nagyobb a keresztmetszete. ha szamit a fojtas, akkor megeti azt a plusz 10% penzt.

a katalogusban megadott Kvs=1.6 azt jelenti, hogy teljesen nyitott allapotban 1.6m3/h vizaram okoz 1bar nyomasesest rajta.

a te 6l/perc-ed az 0.36m3/h. nem linearis teljesen a dolog, de saccolasnak elmegy, hogy ekkor a szelep beiktatasa 0.26bar nyomasigeny novekedest okozna, ami azert nem keves. ha van a szivattyura pontos tipusod, kereshetunk hozza diagrammot, es meg lehet mondani mi lesz az abra a szelep beiktatasa utan.

vajk