[Epitesz-barkacs] munkavédelmi felszerelés

SZIGETI Szabolcs szigi at ik.bme.hu
2011. Okt. 14., P, 10:28:22 CEST

Hali!

Szerintem körfűrész ellen ez nem véd. Bár a fene tudja, olyan nadrágot
láttam, ami láncfűrész ellen védett. Az úgy működött, hogy valami hosszú
üveg, vagy hasonló erős műanyag szálak voltak beleszőve, úgy, hogy ha
hozzáért a láncfűrész, akkor azokat könnyedén ki tudta húzni, felcsavarni és
lefulladt tőle. De nem próbáltam ki, hogy tényleg véd-e :-)

Amúgy erről jut eszembe. Légzésvédelem. Kellene olyan cucc, ami finom por,
és adott esetben szervez oldószerek ellen is véd. A 3M félálarcokkal (6000
sorozat, de van újabb is) szemezek egy ideje, elég igényesnek tűnnek és
mindenféle cserélhető szűrőbetét van hozzájuk. Persze nem olcsók, de talán
jók.  Ezekkel van valakinek tapasztalata?

Szabolcs