[Epitesz-barkacs] wc tartaly falba

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2011. Okt. 17., H, 16:11:47 CEST

nem nehez javitani. nekem mas gyarto, de mind ugyanolyan. amit befalazol, az egy muanyag kanna es kesz. a majdani nyomogomb alatt van rajta egy eleg nagy luk, es azon benyulva belulrol szerelheto/cserelheto benne minden szerelveny. a feltoltoszelep is, meg a lefolyoszelep is. a doboz meg csak nem romlik el.

vajk