[Epitesz-barkacs] beton es kutya

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2011. Okt. 18., K, 16:19:16 CEST

Szervusz Lista!

Betonoztam, kerítésalapot csináltam mixerbetonnal. Közben jött egy
kutya, akit látásból már ismertem, barátságos jószág. Ott szaladgált,
figyelt, haverkodott, majd hirtelen beugrott a majdnem tele árokba,
miközben csorgott be a beton. Rettentően meglepődött, szügyig el is
merült. Gyorsan kihúztam, mind a négy lába teljesen cementes lett.
Gondolta, lenyalja, de feleségem inkább lemosta. Mivel eszébe sem volt
elmenni haza, megkötöttük, hogy ne ugorjon bele még egyszer. Ott
dekkolt a szerencsétlen még órákat, mert csak én tudtam elvinni, nekem
meg kötött a beton, legalábbis készült rá. Adtam neki vizet meg
kolbászvéget, de a második félidőt már nagyon nehezen bírta, a végére
beletörődött, csak hevert. Amikor végeztem a betonnal, fogtam és a
kötéllel elvittem sétálni jó szorosan tartva, nehogy még egyszer
belelépjen. Alig mentünk fél km-t, jön szembe egy öregember bicajjal,
gondoltam, megkérdezem, hátha tudja, kié. Hát majdnem leesett a
kerékpárról, nem akart hinni a szemének. Övé volt a kutya, keresésére
indult. Erősen hálálkodott, majd hazamentek. Ezt azért megnéztem
volna, mert úgy húz az a kutya, mint egy ökör, és még a biciklit is
vinnie kellett valahogy. A nap végén még kocsival belehajtottam a
beton sarkába, mert annyira nehezen látszik a gödörben, azóta
szerencsére keményebb lett.

szia: Balázs