[Epitesz-barkacs] Kihúzható tükör

Palasik Sandor palasik at mail.datanet.hu
2011. Okt. 24., H, 14:46:21 CEST

> http://webaruhaz.szinkron.hu/kepek/h00018.jpg
>
> ilyen golyóscsapágyas fiókgörgősre gondolnék
>
> 1 párból összeállított asztalkán 30kilós festékes vödröt tologattak
> egy színkevetős festékboltban

Belekötnék. Van otthon egy komódféle, abban vannak a szerszámaim és hasonló
nehéz cuccok. Két fiókon voltak ilyen csúszók, háromszor cseréltem, mire
feladtam és vettem helyette egy másikat, ami tényleg bírja a súlyt. Minden
alkalommal az történt, hogy valahol elgörbült, kitágult a külső sín és ott
kipotyogtak belőle a golyók. Direkt különböző helyeken vettem a csúszókat,
hátha valamelyik szívósabb lesz. Ez szerintem csak ruhákhoz elegendő.

Végül ez lett belőle:

http://www.grass.at/dynamic-nt.html?L=1

Ez már tényleg tudja, amit kell, azóta nem volt gondom vele. Azért lett pont
ez, mert ezt alulról tudtam csatlakoztatni a fiókokhoz, oldalt nem volt
annyi hely, hogy a másik népszerű, műanyaggörgős izét oda tudjam szerelni,
bár az valószínűleg bírta volna.

Vannak egyéb kunsztjai is: az utolsó pár centin behúzza magát és csillapítva
áll meg, valamint ki lehet venni és vissza lehet pattintani a fiókot. De ez
már csak a kellemes meglepetés volt megvétel után.

Itt vettem, amikor még szóbaálltak eccerű vásárlóval is a webáruházban:

http://www.butorszerelveny.hu/

Palasik Sándor