[Epitesz-barkacs] help gmail.com és freemail.hu átjáró ?

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2011. Okt. 25., K, 11:39:12 CEST

a freemail.hu -n a pop3-as az emailjeim leszedés  közben befulladt

a melléklet szerint egy subject hosszabb, mint 350, és én alulról
a szerveren nem tudom kilőni ezt a befulladós dög emailt
( ma már 700db emailt nem tudok leszedni )

eddig a "játéknak" mondott drótpostagalamb leszedte a freemail alól az
emailjeimet, de az a szárnyas 14év után elpusztult az Eqnet cég által

a gmail.com lehozná a leveleimet a freemail alól ?

vagy  milyen program hozná le a freemail alól, (a freemailnek IMAPja nincs )

http://www.freemail.hu/mail/login.fm#fm -nél csak egy fehér lap jön be

a  "Freemail csapat" érdemileg nem reagált, tehát nem segítettek

ötletek?