[Epitesz-barkacs] help gmail.com és freemail.hu átjáró ?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Okt. 25., K, 12:30:49 CEST

Cser Tamas wrote:
> a freemail.hu -n a pop3-as az emailjeim leszedés  közben befulladt
>
> a melléklet szerint egy subject hosszabb, mint 350, és én alulról
> a szerveren nem tudom kilőni ezt a befulladós dög emailt
> ( ma már 700db emailt nem tudok leszedni )

Menj fel webes felületen.

www.gmail.com.

Itt csak az azonosítódat és a jelszódat kell beírni, és már látsz is mindent. Na
meg egy halom beállítási lehetőséggel is találkozol.

Célszerű néha használni, mert megeshet, hogy az erős spamszűrője éles leveleket
is annak minősít. Havonta törli a kéretlen emileket.