[Epitesz-barkacs] help gmail.com és freemail.hu átjáró ?

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2011. Okt. 25., K, 16:32:24 CEST

Hofferek Attila <hofi at soka.co.hu> írta, 2011.10.25.:
> 2011.10.25. 13:58 keltezéssel, cst írta:
> Neked sosem megy semmilyen weboldal, de nyilván a mindenkimás a helikopter.
> A freemail webes felülete nekem például hibátlan csillagos ötös működésileg.

sajnos (?) ez az öreg gép az egyetlen stabilan működő gépem,
-----
GenuineIntel Pentium(r) II Processor Intel MMX(TM) Technology
700MHz-es  128MB RAM  10GB öreg vinyóval, 12évvel ezelőtt használtan
vettem
-----
ennek a stabil P2-es működése alatt már P3-as P4-es gépekből  4 már meghalt,
sokkal újabb vinyókból 6db ( ebből 5 maxtor) döglött már meg, szóval
emiatt nem dobom el.....