[Epitesz-barkacs] help gmail.com és freemail.hu átjáró ?

cst maguspr at freemail.hu
2011. Okt. 25., K, 18:06:25 CEST

egy dolog miatt rakaszkodok az IE4.0-hoz :

ebben a csecsemőkoriban  TEXT (pontosabban olvasható) formátumban
vannak az emailek,  IE5.0 óta meg mindent elkódolva tárol, én meg szeretek
kívülről is
keresni (azaz akár IE nélkül is), és nem szeretem, ha a saját vinyómon
előlem is titkolódzik

nekem korábban a dosos pegazus volt, az sem titkolódzott előlem