[Epitesz-barkacs] help gmail.com és freemail.hu átjáró ?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Okt. 25., K, 18:49:04 CEST

cst wrote:
> egy dolog miatt rakaszkodok az IE4.0-hoz :
>
> ebben a csecsemőkoriban  TEXT (pontosabban olvasható) formátumban
> vannak az emailek,  IE5.0 óta meg mindent elkódolva tárol, én meg
> szeretek kívülről is
> keresni (azaz akár IE nélkül is), és nem szeretem, ha a saját vinyómon
> előlem is titkolódzik

Aha. Persze nem az IE-ről van szó, hanem a levelezőről, de mindegy. Vagy nem,
mert akkoriban még az IE része volt az OE? Már rég volt, elfelejtettem.

Hála egyik listatársunknak, most már a mostani levelező dbx fájlai se
titkolóznak. Csodásan lehet archiválni is, keresni is.

Viszont elvesztesz egy halom lehetőséget, és benyelsz egy csomó sebezhetőséget a
régihez való ragaszkodással.