[Epitesz-barkacs] help gmail.com és freemail.hu átjáró ?

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2011. Okt. 25., K, 20:08:42 CEST

Hi,

2011. október 25. 18:06:25 dátummal cst az alábbiakat írta:
> ebben a csecsemőkoriban  TEXT (pontosabban olvasható) formátumban
> vannak az emailek,  IE5.0 óta meg mindent elkódolva tárol, én meg szeretek
> kívülről is

  Ha email, akkor OE szerintem. Másrészt szinte az összes Linux/UNIX irányából
érkező program szimpla szöveges fájlokban tárolja a cuccait, a KMail például
mindegyik levelet külön-külön - ún. maildir formátumban.

  A bináris formátum az ezredforduló táján csúcsosodott ki az MS házatáján,
azóta kezdenek átszokni a tömörített XML-re, amely ugyan még mindig nem
olvasható emberi szemmel, de sokkal könnyebb benne eligazodni, mint egy
bináris állományban.
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor