[Epitesz-barkacs] Uveg furasa

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Okt. 27., Cs, 20:59:51 CEST

szlretro wrote:

> Vegulis nem baj, ha sikerulne legalabb ennyire megint megragasztani,
> de tartok tole nem lesz sem szep, sem jo.

Szerintem ugyanazt ugyanoda valamelyik cianoakrilát alapú löttyel szépen vissza
tudod ragasztani anélkül, hogy sokat melóznál vele. Ha nem jön be, még mindig
lehet valami komolyabb ragacs után nézni. De szerintem elég jó esély van rá,
hogy ha a felületek tiszták (azaz nem porosak, zsírosak), be fog jönni. Még az
eredeti ragacsot, ha van rajta, se biztos, hogy el kell távolítani.