[Epitesz-barkacs] Uveg furasa

Dienes József dienes.jozsef at rh.uni-obuda.hu
2011. Okt. 28., P, 11:34:14 CEST

Hali!

Beka írta, 2011. október. 27. 21:11-kor:

> Ha nagy a felület, Gumiámmal (FBS, sziloplaszt) is meg lehet próbálni.
> Ezek az üvegről szinte leszedhetetlenek, ráadásul rugalmasak is.

A Scotch/3M VHB nevű akrilhab ragasztószalagja is tudja a dolgát,
valamelyik vékonyabb színtelen ilyennel tán úgy is meg lehetne
csinálni, hogy avatatlan szem rá se jön, mi tartja össze.
Csak kár, hogy olyan piszok drága, meg hogy nem árulják méterre,
csak tekercsben... :-)

http://bocomp.hu/3m/ragasztastechnika/scotch-vhb
http://qr.net/fndq
<http://solutions.3m.com/wps/portal/3M/en_US/3M-Industrial/Adhesives/Product/Bonding-Tapes/VHB-Tape/>